Το νέο SWIFT εξοπλίζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Το σύστημα βοηθά τον κινητήρα και αποτελείται από μία ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG) και μια μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής ενεργειακής απόδοσης. Πρόκειται για ένα ιδανικό υβριδικό σύστημα για μικρά αυτοκίνητα, σχεδιασμένο να προσφέρει όχι μόνο οικονομία στην κατανάλωση καυσίμων, αλλά επιπλέον εξοικονόμηση χώρου και βέλτιστη κατανομή βάρους.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Με ταχύτητες από 60 χλμ/ώρα, το σύστημα ανιχνεύει τις διαχωριστικές γραμμές λωρίδας εκατέρωθεν του αυτοκινήτου και ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας και ηχητικής ειδοποίησης στην περίπτωση που εντοπίσει κίνδυνο εκτροπής του αυτοκινήτου (εκδόσεις GL+ και GLX).

ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ

Όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα από 60 χλμ/ώρα και αλλάζει λωρίδα χωρίς την ενεργοποίηση του φλας από τον οδηγό, το σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας στον πίνακα οργάνων και δόνησης του τιμονιού (εκδόσεις GL+ και GLX).

ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΚΑΛΑΣ ΦΩΤΩΝ (HIGH BEAM ASSIST)

Κατά την οδήγηση με ταχύτητα από 40 χλμ./ώρα, η αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων, σχεδιάστηκε για να αλλάζει αυτόματα τους προβολείς, μεταξύ μεσαίας και μεγάλης σκάλας ανάλογα με την παρουσία άλλων οχημάτων και του περιβάλλοντος φωτισμού.

RADAR BRAKE SUPPORT (RBS)

Το νέο SWIFT ανιχνεύει το προπορευόμενο όχημα μέσω ενός χιλιοστομετρικού ραντάρ. Σε περίπτωση που ανιχνεύει κίνδυνο σύγκρουσης, το αυτοκίνητο, αναλόγως συνθηκών, λειτουργεί με τους εξής τρόπους:

  1. Ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας και ηχητικής ειδοποίησης
  2. Ασκεί ελαφριά πίεση στο φρένο προκειμένου να ειδοποιηθεί ο οδηγός να χρησιμοποιήσει τα φρένα.
  3. Αυξάνει τη δύναμη πέδησης υποστηρίζοντας το φρενάρισμα του οδηγού
  4. Αυτόματη ενεργοποίηση φρένων

DUAL SENSOR BRAKE SUPPORT (DSBS)

Το νέο SWIFT χρησιμοποιεί μία κάμερα και ένα αισθητήρα laser προκειμένου να εξακριβώσει εάν υπάρχει περίπτωση σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα ή με πεζό. Σε περίπτωση που ανιχνεύσει κίνδυνο σύγκρουσης το αυτοκίνητο – αναλόγως συνθηκών- λειτουργεί με τους εξής τρόπους:

  1. Ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας και ηχητικής ειδοποίησης.
  2. Αυξάνει τη δύναμη πέδησης σε ένα φρενάρισμα πανικού, εάν υπάρχει υψηλή πιθανότητα σύγκρουσης.
  3. Ενεργοποιεί τα φρένα αυτόματα σε περίπτωση που η πιθανότητα σύγκρουσης αυξηθεί ακόμα περισσότερο.

BLIND SPOT MONITOR

Με το σύστημα Αναγνώρισης Τυφλού Σημείου, η αλλαγή λωρίδας γίνεται ασφαλέστερη. Χάρη στους δυο πίσω πλευρικούς αισθητήρες που ανιχνεύουν τα οχήματα που βρίσκονται ή πλησιάζουν τα τυφλά σημεία κάθε πλευράς του οχήματος. Μία προειδοποιητική ένδειξη εμφανίζεται στον εξωτερικό καθρέπτη. Με την ενεργοποίηση του φλας η ένδειξη αναβοσβήνει και συνοδεύεται και από ηχητική ειδοποίηση.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ SUZUKI ALLGRIP AUTO

Το σύστημα ALLGRIP AUTO βελτιστοποιεί την πρόσφυση του αυτοκινήτου σε όλους τους τύπους οδοστρώματος παρέχοντας στον οδηγό την απαραίτητη ασφάλεια. Με τη χρήση ενός συνεκτικού συμπλέκτη, το σύστημα ALLGRIP AUTO μεταφέρει ροπή αυτόματα στους πίσω τροχούς όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός, προκειμένου να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη κίνηση του οχήματος σε κάθε είδους επιφάνεια.